Sunday, August 21

dah jadi NERD pulakk :P

haha..jangan ada TERASA dengan TAJUK entri aku kat atas nie.. korang faham ke maksud NERD tu weh, nerd tu maksudnye 'orang yang tak peduli dengan keadaan sekeliling dan asyik dengan hal sendiri je'..actually NERD tu merujuk pada aku lahh, yelah, dah tiap2 HARI aku bergelumang dengan ASSIGNMENT yang banyak and asyik MEGHADAP buku je weh, semester lepas pun takde BUSY macam nie, kenapa lah SEM nie teruk sangat ni..hum,tak lama lagi aku rasa MATA aku niey boleh pakai KANTA PEMBESAR yang selalu gune untuk eksperimen tu kott..dah macam PANDA dah mata aku nie doe..hahaha.. ha,sem lepas BOLEH kira berapa kali je aku jejak kaki kat LIBRARY tu tapi sem ni uish TAK TERKIRA dah, awal2 masuk sem lagi dah terkejar2 ke library cari bahan..kalau dulu pape bahan assignment semua kat TENET tapi sekarang aku dah mula menghargai LIBRARY (cewahh), terpaksalah jadi minah NERD kejap untuk sem nie, almaklumlah subjek tahun nie BERAT lahh..  Hum, pape pun aku nak FIGHTING habis2 before cuti raya sebab nak BERAYA dengan bahagia.. yeahaa :D ..
aku NERD yang chumel macam niee :D
p/s : sorry yea yang terserempak dengan aku yang sedikit SELEKEH semenjak dua menjak niey eah, aku kelam kabut plus takde mood pn nak pakai lawa2 lah..penat!!

No comments:

Post a Comment