Sunday, August 7

peristiwa HITAM di bulan RAMADHAN

hum, tulah orang cakap kan, MALANG TAK PERNAH BERBAU, itulah yg terjadi kat aku hari khamis jam 1030 pagi time aku tengah sibuk nak pergi KELAS.. pagi tu macam biasa, lepas sembahyang subuh, aku sambung tido balik sebab malam sebelumnya tu aku tido LEWAT sebab siapkan beberapa tugasan untuk minggu tu.. aku bangun balik pukul 9 pagi.. dengan muka tak bermaya aku bangun menuju ke TANDAS, nak mandi .. selesai mandi tu macam biasa aku balik bilik, IRON baju, MAKE UP, but semuanya aku rasa ada serba tak kena.. tapi aku biarkan je.. Tapi satu benda yang my LUVLY ROOMATE perasan is aku senyap je dari PAGI (aku ni jenis bising tak kira masa).. then lepas siap semuanya aku tunggu NEIGHBOUR aku cz nak pegi kelas sama2.. aku duduk aras tiga so kena awal lah sikit turun kan, sampai tangga mula tu semuanya okay tapi tup2 sampai tangga nak menuju 2nd FLOOR tu aku cam BLACKOUT kejap tau,aku sedar2 aku dah terbaring kat tingkat 2nd floor..AKU JATUH tangga dari 3rd floor ke 2nd floor!! aku bangun then habis satu badan sakit especially MY FEET lah,teruk sangat rasanya.. semua panik then driver hantar aku kat UNIT KECEMASAN hospital SB..ahh, time tu perasaan berbaur campur lah, aku fikir macam2, yelah risau ada tulang yang patah ke kann.. hum, petang tu jugak lah ABAH datang amik aku balik rumah..now aku kena bertatih macam baby balik sebab PERIT sangat rasanya nak berjalan, badan aku habis LEBAM2 sebab jatuh golek2.. baru aku tau SEKSAnya bila hidup tanpa kaki..thanks kat KAWAN2 yang banyak membantu aku time aku kat sane, aku SAYANG korang sangat2..korang PRIHATIN sangat2 kat aku..aku BAHAGIA ada kawan2 macam korang :)
 
p/s : doakan aku dapat BERJALAN seperti biasa eah, sedey sangat bila terlalu menyusahkan orang lain untuk bergerak... HUHUHU

No comments:

Post a Comment