Sunday, August 21

SORRY yea dik :D

haha, harini aku pergi town dengan member2 aku, EVEN kaki aku masih sakit and tak berapa nak boleh WALK properly, tapi aku tetap degil nak keluar jugak.. aku dah BOSAN lah asyik stay kat OSTEL je, dah macam duk dalam reban ayam pulak.. pegi KELAS then balik kelas, buat ASSIGMENT then time makan p KAFE,tu jelah rutin aku kat sini hari.. penat lah asik ngadap enviroment dalam tempat ni je.. so, dengan JALAN yang senget benget niey,aku keluar jugakk (degill!!).. hahaha.. tapi bukan ni isu utama entri niey, actually time aku kat  TOWN tadi, tetiba ada sorang BUDAK tegur aku, aku ushar TAKDE perasaan je, then dia sebut nama aku,even ada salah sikit sebab aku tau susah nak PRONOUNCE nama aku kan, tapi ada la bunyi nama aku tu..aku tanya lah dia tu SAPE?..dia kata dia JUNIOR time aku sekolah dulu.. budak RK, muda setahun dari aku.. SUMPAH aku lupa giler lahh..aku time SEKOLAH dulu, JUNIOR banyak je kenal aku, padahal aku tak kenal diorang pun (kununya popular lah kann), tapi memang susah nak ingat lah ramai2..yelah, yang kat skolah aku tu pun dah nak dekat SERIBU, mane boleh nak ingat SERIBU orang, 500 pun belum tentu aku INGAT..HAHAHA...tulah, dulu time sekolah, mane lah nak amik tau sangat PASAL junior niey, yelah dah SENIOR kan (belagak sikitt)..then dah banyak kali REFRESH pun tak dapat2 jugakk lahh..hadoii..tapi takpelah, yang penting aku tau DIA belajar kat tempat yang SAMA aku belajar sekarang, also as my JUNIOR...hehe,ADA jugak orang yang aku kenal kat sini datang dari TEMPAT yang sama sebab selama nie, tempat aku ni cam takde je orang datang dari TEMPAT aku, student kat sini pun banyak dari KL, entah la camne aku ley sesat kat SINI...haha
p/s: sorry ea DIK,akak try refresh balik otak yang berkarat niey eah,insyaALLAH le ley ingat nanti key..

No comments:

Post a Comment