Tuesday, August 16

EGO + SOMBONG ke weh ?...

haduii, susah hidup aku bila ada yang kata aku nie EGO plus SOMBONG.. tapi kalau yang pasal sombong tu okay lah aku boleh terima sebab aku tak brapa nak reti nak nyembang sangat if takde hal penting, tak pandai BERGAUL pulak tu (terukk nye aku).. aku nie PERAMAH sebenarnye bila orang dah kenal lame dengan aku tau lah PERANGAI giler2 aku macam mane, tapi kalau awal2 tu aku susah sikit nak tunjuk..HAHAHA.. dolu2 time skolah, semua yang tak kenal aku cakap aku ni SOMBONG, tapi bila dah kenal aku, upenye dasat jugak lahh gilernye (dyorang yang cakap haa).. tapi, tapii kann yang pasal EGO tuu aku tak ley nak terima lah kan, kalau takde EGO nanti orang pijak kepala weh, aku dah penah kena dahh, korang pun mesti dah penah kena kann,aku ego bukan sebab nak tegakkan BENANG yang basah tapi nak TEGASkan pendirian aku if aku rasa aku betul, tapi tu tak bermakna aku tak boleh dengar pendapat orang kn, aku dengar and bagi pendapat if salah..kita dalam HIDUP kan kena banyak BERKOMUNIKASI secara sihat .. tapi aku nie ego bertempat kott doe, takkan lah orang tak cari pasal dengan aku, tetiba aku nak EGO tahap cipann kann..tapi tulah, aku nak TEGASKAN kat sini aku tak SOMBONG and EGO bertempat okay.. cewaahhh!! HAHAHA
 eh,pic baby niey watpe?takde kena mengena pun dengan tajuk niey..hum, tapi tapelah, chumel jugak baby nie.. HAHAHA :D

No comments:

Post a Comment