Tuesday, August 16

MAKROekonomi, TRENGKAS and SHORTHAND

hum, tengok tajuk pun aku dah tak sanggup nak menulihh dah.. SUM of korang mesti TAK FAHAM kann tajuk entri aku tuhh.. Tapi kalau dah MACROeconomi pn tak paham jugak, memang melampau lah kan..HAHAHA..actually aku nak kongsi dengan korang apa yang aku BELAJAR then aku terpaksa RUNSINGkan untuk semester niey..minggu ni je penuh dengan ASSIGMENT,siap satu, tambah lagi dua, dah siap dua pulak dah tambah lagi tiga pulakk, habis tu BILA entah kerja aku nak siap.. tensenn taoo.. Lecturer aku nak habiskan semua kerja before cuti RAYA and kununye lahh kan, nak bagi kami beraya dengan TENANG katanye laa.. tapi aku tengok dah macam lipas kudung dah aku dengan semua classmate aku, banyak giler KERJA.. btway, bukan nak merungut tapi nak luahkan BETAPA penatnyaa lahh.. Haa, cakap assignment ALL this subjek, dulu kann waktu sem 1 and 2 aku ada jugak belajar basic untuk subjek2 niey tapi time tu aku BENCI giler lahh 3 subjek killer niey, susah doee, tak paham pulakk tu, TAPI kan semenjak dua menjak nie kan, alhamdullilah la cz aku dapat rasa kelainan belajar subjek2 niey lahh, rasa EXCITED lebey la, tambah2 lak dengan LECTURER yang sporting gilerr camtu, rasa bahagia je HIDUP belajar subjek niey, cuma tulah, ASSIGNMENT banyak sangat...tapi,tapi kann if takde assignment tak pandai lahh kann.. hehe.. :D
 buku MAKROeconomic yang tebal dan banyak perlu dibaca..hehe
this two picture is about SHORTHAND oukay

and actually aku takde picture untuk TRENGKAS tapi korang boleh jugak lah tengok picture shorthand tu sebab lebihh kurang same je cara menulis bahasa SANSKRIT abad ke berapa tu kann.. sila2 lah lihat yea :D
MOOD : GOOD
p/s : untuk korang yang still tak tau subjek apa yang aku amik tuu, buat research sendirikk tau :D

No comments:

Post a Comment