Saturday, August 13

PRAKTIKAL oh PRAKTIKAL :D

SEMESTER depan yang akan bermula bulan 12 niey bermulalah hidup aku sebagai seorang pekerja sementara.. stop study for one sem and start WORKING to get more experience.. minggu ni sibuk sangat nak SETEL pasal borang PRAKTIKAL, serabut je benda2 niey, tak lalu aku tengok benda nie, da lah dengan ASSIGNMENT yang banyak berterabur sana sini, keje banyak tak siap, buat borang PRAKTIKAL pun kelam kelibut jadinya.. ahh, cam TAK BERSEDIA je nak keje, haha.. yelah, rase macam sekejap je belajar tetiba dah nak kena PRAKTIKAL pulak dahh.. aku APPLY praktikal kat kolej islam, tapi entah dapat entah tak, hopefully dapat lah.. dapat department mane pun tak kisah, asalkan dapat PRAKTIKAL jugak..nanti kalau dah dapat praktikal, aku rasa tiap2 hari aku UPDATED blog nie, BANYAK benda aku nak sharee ngan korang.. yang penting tempat praktikal aku dekat dengan rumah, so pasni duk rumah lahh satu semester.. haa, senang sikit nak join event BLOGGER PERAK kann.. hehe :D
 PREPARING myself before working in a real OFFICE :)

No comments:

Post a Comment