Monday, August 8

BLOGGER :D

SEHARIAN aku berjalan2 kat blog orang lain, tengok2 blog orang TAMBAH pengalaman, then tengok2 blog dyorang yang chantek2 tuu, jeles tau..tengok punye tengok rupenye banyak lagi yang aku TAK TAU pasal dunia BLOGGING niey, sengkek betullah aku niie.. then,aku tersangkut lah kat satu group yg ada kat FESBOK ni, 'GROUP BLOGGER PERAK'.. walawehh, best giler lahh..selama ni aku duk on9, duk bukak blog, duk update ENTRI, tak pernah sedar pulakk yang group tu wujud.. aku nak join jugak sebab event dyorang semua BEST2 sangat2.. aku tengok dyorang wat banyak gathering ke MERATA di sekitar PERAK nieyh.. kalau aku tau, dah lame aku JOIN group tuu.. aku tengok video gathering dyorang memang MENARIK giler lahh.. di samping tu jugak, aku melawat lahh blog2 blogger yg ada dekat GROUP tu, memang terbaikk sebab dyorang memang banyak menulis benda2 yg menarik sangatt sampai tak LARAT aku nak bace satu2 sebab tak puass lah kalau tak dapat baca SEMUA entri dyorang yang besh2 tuu.. banyak pengalaman dyorang tu, yang ada web sendiri pn ada, RESPECT lahh kat korunk..humm, apa laaa nak dibandingkan dengan BLOG aku yang serba kekurangan nieyh..pape pn, CONGRAT to group tersebut sebab AKTIF menjalankan aktiviti..I LIKEEE ~
 p/s : thumbs up for u guys.. to abg2, kakak2 n adik2 blogger, sy mintak tunjuk ajarr yea.. hope dpt join event GROUP tu nanti :D

No comments:

Post a Comment