Friday, August 19

sampai BILA nak jadi MACAM NIE??

hum, ni masalah antara aku dengan seorang HAMBA ALLAH yang dulunya pernah jadi kawan aku.. susah aku nak cakap macam mana, tapi semua masalah BERMULA tanpa disedari.. bukannya menyalahkan SESIAPA tapi aku betul2 rasa aku tak bersalah, yes, surely aku tak BERSALAH lansung..
KISAHNYA :~ satu kelas disuruh buat group untuk satu subjek, then aku dalam keadaan TAK SIHAT, so aku tak amik port lah kan, then aku lepaskan semuanya pada diorang untuk buat keputusan, then bila GROUP dah ditubuhkan, aku tanya lah seorang hamba ALLAH niey, dia group mane kan, tetiba dia marah kata aku taknak group dengan dia..okay, aku diamm je..aku fikir taknak gaduh then diam je..lagipun takde ape pn nak digaduhkan kan, bulan puasa niey..hum, tapi aku tak sangka masalah berlarutan pulakk, dia taknak bertegur dengan aku, dia senyap then buat aku tak wujud..sedey doe..
yes, aku tau, masing2 ada EGO sendiri, taknak mintak maaf, and masing2 taknak mengaku SALAH sendiri kan, tapi tak salah kalau lupakan je masalah yang aku rasa takde faedah pun nak bermasam muka tu.. lagipun tak salah pun kalau group dengan orang lain kan..masing2  dah besar kan boleh fikir sendiri.. aku just nak cakap yang kau bukan jenis yang STICK only to sorang jea, aku jenis kawan dengan semua orang, aku boleh masuk kepala dengan siapa pun, bagi lah aku kerja dengan siapa2 pun, surely aku akan try to become RAMAH and friendly..lecturer pun salu cakap, cuba belajar untuk BEKERJASAMA dengan orang lain, surely life is more2 BETTER.. oukay, aku takde niat nak jatuhkan sesiapa tapi aku nak dia faham jea..hopefully faham :D
p/s : samada kau sedar atau tak, aku dah mintak maaf kat kau, tapi kau still ignore aku kan,so just let it be like that... hmm
A LOT OF SORRY :(

No comments:

Post a Comment