Saturday, August 13

RAYA is coming :D

RAYA is cominggg...  kengkawan aku kat hostel niy dah kecoh pasang LAGU2 raya.. ahh,terasa semangat RAYA tuu lebihh laa katakan.. padahal baru puasa 13hari kott.. semalam diorang semua keluar ramai2 pegi town setelkan surat untuk PRAKTIKAL, tapi bila dah kuar tu sambil menyelam minum air lahh, dyorang dah siap SHOPPING untuk raye doe, aku tak ikut pulakk g town.. jeles aku tengok, yelah semua baju cantik2 kottt, macam2 style murah pulakk tu.. aku niy baju raya pun tak jenguk lagi kat kedai.. tema tahun niey warne apa eah.. adik aku cakap nak pakai warna MERAH or MAROON lahh raya tahun niey, tapi MAMA and ABAH aku tak cakap pape pun lagi.. hum, BELI baju last minute lah jawapanye aku nanty.. aku balik cuti pun 4hari sebelum RAYA, lambat tuu ada lagi ke baju raya untuk aku, hahaha.. hum, yang aku tau, tahun ni 1st day raya kat PERAK je, ntah balik kampung ke tidak nie.. tape2, semangat raya tu yang PENTING..
 p/s : tengah2 menulis entri nie tetiba rase macam nak makan rendang dengan ketupat pulak.. ngeee :D

No comments:

Post a Comment