Saturday, September 3

kau LELAKI GATAL !!

ahh, kejadian yang BERLAKU 4 hari sebelum raya yang BETUL2 buat aku rasa JIJIK, n GELI dengan lelaki tua miang tak sedar diri tuuh..HUHU..sumpah aku tak akan LUPA kejadian niey.. lelaki ni or lebih senang yang aku panggil 'PAKCIK' jelah kan, dia ni umur dah nak dekat 50 lahh, and senang citer dia ni orang kejiranan PERUMAHAN lame aku dulu, aku takde lah rapat or kenal sangat just parents aku je yang kenal, yelah orang tua2 kan TAPI dia nie jenis makan PUJI sikit.. asal orang PUJI or menggatal dengan dia, dia boleh bagi discount 100% pun, dia ni BUKAK kedai printed Tee.. hum, nak dijadikan cerita, malam tu aku pegi KEDAI dia sebab nak teman adik aku beli t-shirt, then time kami PEGI tu orang RAMAI gilerr lah, pilih punye pilih sampai tak SEDAR yang dah tiggal kami berdua je kat situ, DIA pun mulalah dengan agenda kegatalan dia tuu....tanya aku bila NAK KAWIN? suh kawin dengan dia lah, siap paggil aku 'DARLING' lagi, JIJIK tau takk.. siap puji aku lagi 'kamu ni cantikk la, jom kawin ngan aku jelah' Eee, sorry key, aku bukan jenis yang makan puji, kena puji sikit dah cairr..hum, da laa dia datang berdiri sebelah aku RAPAT2 then bila aku toleh je dah dekat muka dengan aku, SUMPAH GELI doee.. okay,aku sabar lagi, then time nak bayar tu dia PEGANG ramas2 tangan aku wehh, dah tu merayap ke bahu, then aku apa lagi, aku cepat2 TEPIS then BLAH terus..time tu hanya tuhan jelah yang tau perasaan aku weh, aku HORMAT dia as ORANG TUA, but dia sedap2 nak pegang aku.. sorry to say, aku before ni pun penah ade BF, tapi sikit pun aku tak izinkan sentuh aku doe, ni tetiba ada pulak PAKCIK tua tak sedar diri niey pegang2, entah2 calit MINYAK pengasih kat aku, ish mintak simpangg laa weh.. aku taknak lah weh, bukan aku ni egois or tak open minded tapi tak SOPAN lansung TINDAKAN dia.. nak pegang p la pegang bini kat rumah nun..anak2 dah la berderet2..GERAM betul rasenye, rase nak bagi pelempang jee doee..

p/s: sampai sekarang aku FOBIA dengan lelaki tua, tak hensem and botakk tuu.. sumpah jijikk.. aku bukan nak mengaibkan diri sendiri or that pakcik tapi aku rase for those gurl kat luar sane, beware dengan sesape pn skarang, even yang kita kenal pun boleh buat macam tu, yg tak kenal lagi lah macam2 jadi nye..

No comments:

Post a Comment