Thursday, September 29

DUGAAN yang MENGUJI kesabaran :(

cakap pasal DUGAAN nie memang buat aku rasa hidup aku minggu nie PENUH dengan KESABARAN tahap maksimum.. aku TENGOK, DENGAR and BUAT je apa yang patut..aku paling geram BEKERJASAMA dengan orang yang banyak MULUT, selalu je ada yang TAK KENA, nak IKUT kepala dia je sebab fikir dia je yang BETUL, kuat MERUNGUT, PERENGUS and many more lahh.. dah nama pun buat kerja, sendiri faham lah kan.. tak payah orang ajar, sendiri pun boleh FIKIR mane yang patut and mane yang tak patut..aku ni pun buat jugak keje, boleh pun buat 2,3 KERJA sekaligus, takde hal pun, alah setakat nak URUS2 yang mane patut tu, takde hal lah.. dah tu seolah-olah dia je yang PENAT and macam dia sorang yang buat KERJA padahal aku tengok setakat duk berkepit dengan PHONE 24jam.. JANGAN nak OVER sangatlah !! huh~
aku ni antara orang-orang yang PALING SUSAH nak marah sebab aku nak jaga HATI semua orang tapi takde sape pn nak fikir apa PERASAAN aku, wat SAKIT HATI je nak marah2 nie, lagipun watpe lah nak MARAH tak bertempat kan, mungkin hakikatnya orang yang ada DEKAT dengan aku akan kata aku niey jenis SUKE GELAK plus HEPI gud LUCKY tapi INGAT satu benda kalau pasal KERJA then tetiba sekali aku dah MARAH, memang semua boleh jadi berterabur, memang aku sure takkan ada siapa pun yang sanggup nak mengadap aku nie.. aku kalau pasal KERJA ni a bit serious sebab aku ni everything is PERFECT.. tak kisahlah sape nak AMIK hati pun, TANGGUNGJAWAB is always tanggugjawab, nak taknak kena buat jugak.. time GELAK, aku gelak, aku pun tak suka nak serius2 sangat, lagipn bosan kan. tapi time KERJA, tolong buat betul2, bukan lah nak suruh buat kerja dalam keadaan serius sangat pun, just PUT a BIG EFFORT on what u do..dalam SEBULAN pun susah nak tengok aku marah, so jangan buat aku marah.. 
p/s : beware.. mood tengah tak STABIL..huh~

No comments:

Post a Comment