Tuesday, September 20

KAMPUNG time.... :D

walaweh, lame giler lah tak DAPAT balik KAMPUNG.. last aku balik pun tahun lepas, tu pun kejap je, SEHARI.. pergh, kali nie memang best SANGAT lahh.. dapat experience MACAM2 sebab ada event.. aku yang  DRIVE dari PERAK ke KEDAH sebab aku balik bertiga je ngan ma and adek..then time sampai uh sempat shopping lagi, memang murah giler lah berbanding harga kat SINI kan, yelah AREA2 kampung kan, pakaian2 pun berkualiti sama je macam kat sini, tapi yang seronoknya sebab murah sangat, harga kat bandar nie kadang2 harga 2,3 kali ganda yang asal.. PUAS sangat2 dapat shopping dengan MAMA and also WIF my ADEK..hehehe..eh2, dah tertukar TOPIK shopping lak, balik ke topik yang asal eah, aku balik kampung then pas SHOPPING tu terus tuju ke rumah sedara aku, almaklumlah aku dah takde ATUK dengan NENEK,so rumah sedara mara jelah tempatnya, nasib baik lah SEDARA2 adik beradik MA semua duduk dekat2, mama je tercampak jauh sikit ke perak.. hehe.. MERIAH giler weh rumah diorang, kalau dah ramai2 tu memang nak PECAH rumah bila semua gelak2.. seronok sangat2 lah, bahagia nye rasa.. BTWAY, apa yang paling seronok bila duduk kampung is AIR c0z time mandi memang sejuk giler, tak tahan doe, memang keras tulang2 aku neiy, pastu time malam pukul 2,3 pagi tu dah start SEJUK sangat2, tak payah bukak aircond pun weh, kalau aku kat bilik sendiri time tu rasanya sejuk aircond je..haha.. memang seronok sangat suasana kampung..pagi2 lagi dah dengar bunyi ayam berkokok, then dengar burung2 berkicau, NYAMAN sangat2, tenang je rasanye, rasa JAUH sangat dari masalah.. SERONOK!!
p/s : haaaa, entah bila dapat BALIK kampung lagi niey.. :D

No comments:

Post a Comment