Tuesday, September 20

SEDAR tak SEDAR..

SEJAK dua MENJAK before tidur mesti aku terfikirkan percakapan aku.. entah la, aku rasa tak SEDAP HATI, rasa banyak terlalu banyak benda tak ELOK yang aku ucapkan senang lenang je.. murah sungguh KATA-KATA yang lahir dari bibir aku ni kan.. KADANG2 aku sendiri tak sedar benda yang aku cakap, yang aku cerita... AKU pasti korang pun takkan sedar BENDA2 macam nie kan, cuba duduk sejenak then FIKIR balik kata ucapan korang dalam sehari nie.. memang semua benda yang kita cakap tu baik2 je, takde masalah pun kalau orang lain dengar, tapi fikir balik mungkinkah terselit satu or dua perkataan yang tak ELOK kan..  hum , so now on, nak aku harap sangat dapat ubah diri and dapat "FIKIR DULU B4 CAKAP".. okay kan.. :D
p/s : nak mintak maaf pada sesiapa yang terasa dengan kata2 aku selama aku hidup niey, kita semua manusia biasa, sentiasa melakukan kesalahan kan.. hopefully jangan simpan dendam eah.. :)

No comments:

Post a Comment