Tuesday, September 20

GATAL tangan walaupun TAK KREATIF..hehe

aku mengaku niey eah, aku tak KREATIF lansung, since sekolah dulu lagi lahh.. time SEKOLAH dulu kan ada belajar SENI, setiap kali aku ada keje SENI, aku mesti suruh ABAH or MAMA yang tolong buatkan, so sampai sekarang tangan aku niey KAYU sikit.. buat benda2 yang melibatkan keKREATIFan ni kurang sikit.. kalau nak tolong FIKIRkan benda KREATIF then orang lain yang tolong buatkan, memang boleh sangat2 tapi kalau tangan aku yang buat sendiri, aku rasa hancur kot benda yang aku kena BUAT tuu,hahaha..tapi untuk PERTAMA kalinya dalam hidup aku TOLONG buat HIASAN MAKANAN untuk pengantin, memang LAWAK sangat2, aku nie dahlah KAYU, setakat tolong masak TAKDE hal lah sangat, tapi bab2 HIASAN niey memang fail lahh kan, MERAPU jea jadinye wey..hehe.. tengok lah hiasan yg entah pape aku buat niey tau, tak chantekk pun, rasanya kalau masuk PERTANDINGAN nie awal2 lagi dah kena REJECT kott..haha..
haha, nie jea makanan yang aku mampu buat doe, yang hiasan buah-buahan tu semua MAMA yang buat, kalau yang tu aku jugak yang buat, aku rase tinggal kulit jea buah TEMBIKAI yang kena ukir tu..tengok weh, cam KAYU tak, masakan punyalah okay, tapi hiasan entah pape la yg aku tempek kat situ..haha..takpe2, yang penting DAPAT jugak experience :D
p/s: tolong jangan gelak ea, aku sekeh kang..HAHAHA :p

No comments:

Post a Comment