Tuesday, September 6

BERAYA ke NIH?? :D

sempena dengan HARI RAYA yang masih lagi duk berlansung beberapa hari nie, entri aku masih lagi pasal beraya.. HEHE.. pagi jumaat yang MULIA dan penuh KEBERKATAN tu, aku bangun awal2 sebab pagi2 lagi dah kena handle homestay, almaklumlah bila PARENTS takde kat RUMAH nie, and dah tinggal sensorang, semua benda nak kena BUAT sendiri.. aku handle semua benda alah tu sampai pukul 4 PETANG doe, penat giler.. then tak lama lepas tu aku mula lah rasa panas je duduk kat rumah, yelah dah 4 HARI RAYA aku tak keluar lansung, kawan2 ajak pegi beraya pun aku tak ikut pun weh, aku tinggal je kat rumah sebab penat sangat.. then aku keluar kejap PEGI hantar PRINTER aku yang rosak kat kedai, dah tu otak mulalah asik fikir nak ke mana je.. fikir punye fikir, akhirnya aku DECIDE nak g tepeng, lepas solat asar tu aku terus BLAH sensorang, almaklumlah nak ajak sape je yang ada pun kat situ, semua sibuk duk beraya and balik KAMPUNG,aahh kat kepala aku fikir, biarkan jelah sorang pn, asalkan aku BAHAGIA suda, bertolak dari rumah lepas asar, sampai tepeng nak dekat MAGHRIB, padahal dekat je, tapi JEM punya pasal, aku pun terlekat jugak, haduii.. dah tu, shopping sorang2 lah jawapannye.. aku shopping kejap jea, then time nak balik uh, aku jumpe FUNFAIR doe, sumpah rindu giler nak g tempat tuu..jalan2 tak ingat DUNIA..haha.. tapi yang penting aku PUAS lepas2 beberapa hari asik duk RUMAH jea..
nak pegi FUNFAIR lagi pasniii :D
TAPI ni beraya ke eah, tak kisah laa, da tak dapat p BERAYA pun, dapat g jenjalan shopping2 p0n oukayy jgak :)

No comments:

Post a Comment