Tuesday, September 20

KENDURI wif KAMPUNG style :)

Ehem2, disini saya nak mengumumkan ketibaan PUAN SRI tutt tutt..haha.. eh2, jangan tukar BLOG lain, anda masih berada di BLOG yang betul lahh, tapi saje je nak mengada sikit..haha.. btway, just tengah RIANG RIA je nieh, tu yang macam tak berapa nak betul sangat tuu.. haha.. hum, JUMAAT lepas kan cuti 1 MALAYSIA, so selamat hari 1MALAYSIA, walaupun dah lepas, just nak cerita apa yang aku buat time tu jea.. hehe.. hum, ni macam sambungan cerita KAMPUNG TIME nie haa.. aku balik sebab nak tolong my COUSIN nak KAWEN.. hehe, seronok lahh sebab dapat experience truly orang kampung buat KENDURI, kalau kat bandar mana dapat style RAWANG, nak MASAK ramai2 tu, tapi aku dapat experience semua tu kat sini.. memang best.. AKU dapat tengok meriahnya orang kampung buat kerja, sembang sambil2 tu dapat BERAMAH mesra, memang penuh dengan KERJASAMA lah..haa, aku taknak banyak cerita, korang tengok sendiri pic2 yang ada nieyh eah, tapi pic2 niey bukan aku yg amik eah, aku sibuk membantu di DAPUR,hehe.. :D
 gotong- royong pagi kenduri masak makanan..
 ni haa orang2 kampung yang memasak, terbaekk betul masakan diorang.. :D
 Makcik2 nie tengah meREWANG plus bersembang..hahaha
 tu diaa, orang yang bertanggung jawab memasak nasi untuk kenduri niee :D
 eh,eh sape pulakk dahh niey, aku tak kenal pn, orang kampung yg datang tolong kot. (bukan aku yang amik pic nie ea)..hehe.btway, encem tak?.. :p
 tengok simple je pelamin weh, tak membazir pn, seronok tau, create sendiri.. aku tolong jugak, tolong TENGOK jea, hahaha... btway, congrats to PENGANTIN..(nanti kawen,aku nak duduk atas lantai je, jimat budget) hahaha :)
 ponn, ponn pengantin pun nak amik gambar jugakk.. :D
ni haa siblings my mum, 9 beradik woo, meriah sangat, kalau dah makcik pakcik aku pn ramai so my COUSIN pun bertambah2 ramai lah kan..hahahaha
p/s: seronok sangat dapat attend kenduri nie, walaupun sekejap sebab tergesa2 ada hal tapi aku dapat jugak experience 2 hari kat kampung.. SPECIAL thanks to all my cousin aku yang ramai terdiri dari LELAKI tu, korang memang rajin sangat2 sampai aku takde keje nak buat, semua korang yang buat kan.. SENANG sangat dengan cousin2 aku yang sangat2 RAJIN dan HENSEM2 tuuu :D

No comments:

Post a Comment