Tuesday, September 13

ASSIGNMENT yang BERLAMBAK.. :(

Uhuiii.. PENAT sangat2 minggu niey, gara2 nak SETEL kan semuanya awal2 coz nak BALIK awal, so kena WORK HARD lahh sikit..  bayangkan lah kena siapkan 4 ASSIGNMENT dalam masa dua hari, kalau NIPIS takpe lah jugak, TAPI tebal giler lahh, dah macam buat TESIS pulak aku tengok assigment2 aku niey doe.. dah KEBAS tahap gaban dah jari2 aku ni menaip (taip blog tak penat pulak, hahaha)..  dah jadi PANDA dah mata aku niey wey, tak cukup tido lahh.. KELAS pun nak pack2 aje, tak penah nye nak BATAL pun, penat2..
haa, tengoklah niey assignment aku, tebal tak?,penat lah nak menaip, nak mengedit and segalanya lah, ni baru satu jea, ada lagi banyak.. hum, sory lah, ada part2 kena tutup lahh..hehehe :D

pasni nak lepak2, enjoy raya sebab OPEN HOUSE pun tak habis lagii :D

1 comment: