Tuesday, September 9

yeay dah konvo!

Alhamdulillah, setelah setahun setengah menunggu akhirnya konvo jugak! memang lambat, tapi puas hati dengan konvo ni sebab setahun lebih tak jumpa kengkawan time belajar dulu, memang RINDU habis la haih.. dapat jumpa, peluk cium semua bagai.. bila dah datang tempat belajar ni, semua benda dapat MENGIMBAU kenangan.. kenangan dalam KELAS, rumah SEWA, then semua pakat dok gosip bagai la.. mengutuk orang pun ada.. ehh, haha.. seronok tak hengat, tak sedar diri cuti dua hari je.. then balik-balik ofis kerja berlambak bertimbun.. nasib lah kan, yang penting aku dapat naik pentas untuk konvo, eh diva pulak! .. tak tau nak cerita macam mana, tapi memang happening habis, dah la homestay yang aku sewa untuk datang konvo tu best yang amat.. owner baik gila, aku checkout pukul 6 petang wey, padahal biasa orang checkout tengahari.. dah buat macam homestay sendiri pulak dah haih.. so bila checkout lambat, banyak la aktiviti aku sementara dekat situ.. tak habis-habis mengimbau kenangan lalu, siap pergi melawat orang KAMPUNG owner rumah sewa aku time belajar dulu lagi ha.. seronok tak kira, macam taknak balik.. see? tak sedar diri kan padahal esoknya kerja.. haha.. okay, layan gambar dulu! 








Rezeki pingat KETUA JABATAN khas untuk kedua orang tua ku yang tersayang.. sayang mama abah DUNIA AKHIRAT!

2 comments:

  1. hi.. anda dipilih untuk LIEBSTER AWARD :) BW my blog for detail

    ReplyDelete