Monday, September 22

1st SEMINAR DEGREE.. perjalanan yang awesome!

syukur, syukur sangat akhirnya hari yang ditunggu-tunggu pun tiba.. 1st SEMINAR for degree course.. hari sabtu bergerak ke KL lepas habis kerja, alhamdulillah perjalanan dipermudahkan walaupun hujan LEBAT yang amat.. oh ha, banyak sangat eksiden time aku on the way ke KL tu.. maybe sebab diorang bawak laju sangat kot, kebanyakkan nya terbabas sendiri gara-gara jalan licin hujan lebat.. semua kereta MEWAH pulak tu, tak sayang kereta ke uollss?.. so jangan bawak laju time hujan ye, bawak macam aku je 100km/h , haha.. sampai je KL terus tuju ke CHERAS untuk dinner bersama kawan tersayang, cewaaaahh.. actually, teringin sangat sangat sangat makan steambot, sungguh-sungguh nak tapi hampa coz steambot cheras TUTUP! nanes laju2.. then, boleh pulak nak dinner ni aku naik hangin sebab tak dapat steambot plus nak makan western yang masuk JJCM tu tapi parking TAKADA! haish, memang hangin lah satu badan.. dah la penat dari jauh, nak itu takdapat, nak ini takdapat.. ok FINE, aku terus pergi langat.. cari makan kat situ dengan muka BENGANG.. makan je ape ada haih, dah la lepas tu nak kena shot ke PUNCAK alam pulak, sejam gak tu.. sian member kena marah tak pasal-pasal dengan aku malam tu sebab punca makanan je.. lepas makan dengan LAHAPnya aku terus shot pergi puncak alam pulak, sebab TAJAAN tempat tidur kat puncak alam nun.. so terpaksalah kesana untuk merehatkan otak dan badan.. sampai-sampai je takde tunggu ape dah ha, mandi then sembahyang pastu iron baju terus tido! letih woo.. Esoknya pagi-pagi dah bangun mandi sembahyang then gerak ke UiTM puncak alam.. gila awal doh, pukul 7.50 aku dah terpacak kat dalam UiTM tu.. nasib baik tak sesat noks, sebab U tu besar.. kalau salah masuk dah kena pusing-pusing lagi banyak kali.. so,datang awal.. nasib baik ada orang GUIDE, terima kasih kepada guidance tu ye.. aku masuk KELAS tepat jam 8.15, awal 15 minit sebelum lecturer.. baik kan dapat student macam aku ni ha, okay kelas pun start bla bla bla sampai tengahari stop untuk solat.. aku SOLAT tapi tak makan tengahari pun, risau if aku keluar nanti lambat masuk.. so tahan aje lah perut yang KOSONG dan lapar ni dari pagi, kafe uitm ahad tutup ye anak2 sekalian.. lepas kelas pukul 6.30, KELIBUT pergi kat kereta then shot kedai makan, pukul 7 PETANG baru nak makan.. dah macam puasa pulak, kalau puasa pun dapat PAHALA kan.. huhu.. pukul 8 bergerak balik IPOH, memang mentally dan pysically PENAT sangat.. tapi takpe, demimu ILMU akan kugagahkan juaa.. sekian, sampai rumah pukul 11 sebab berhenti dua kali untuk solat dan tidur kejap sebab mata berat.. hihi..
okay, hakak belanja gambar sikit.. gambar first time ATTEND kelas degree.. fesyen ibu-ibu sangat kan.. takpe2, baru first time kena skema sikit.. tengok next kelas jadi ibu-ibu lagi tak.. trending sangat aku pakai tudung senget! haha

2 comments:

  1. salam.
    sis, sy tag awak untuk liebster award.
    jemput join sama dan jawab soalan sy. :)

    http://farhana-mohamad.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html

    ReplyDelete
  2. awak, done jawab soalan. :)
    sy tag awak balik. kalau sempat jawab tau. :)

    http://farhana-mohamad.blogspot.com/2014/09/liebster-award-by-azisadliyatul.html

    ReplyDelete