Thursday, September 11

segmen ben ashaari : impianku, seorang blogger!

Okay uolls, first time nak masuk segmen ni, segmen impianku seorang blogger oleh BEN ASHAARI.. ye, blogger fofular tu.. hihi.. nak masuk segmen ni kena la ikut syarat-syarat dan peraturan abg ben.. cewaah, macam kenal BERTAHUN lamanya panggil abg2 bagai.. padahal duk jadi silent reader je.. ni peraturan-peraturan yg nak kena ikut :

1. Kena intro serba sedikit pasal latar belakang
2. Cerita kelebihan blog
3. Impian sebagai blogger

Bismillah, aku anak TENGAH dari tiga adik beradik. Mama dan abah aku asalnya orang UTARA, so aku ni anak utara la sebenarnya sebab lahir pun di utara tanah AIR. bepindah ke PERAK waktu aku nak masuk darjah satu. Sekarang aku bekerja sebagai setiausaha am dekat syarikat SWASTA di ipoh, aku pelajar lepasan DIPLOMA POLITEKNIK, alhamdulillah sekarang tengah continue buat pjj dekat UiTM puncak alam. Aku ni cheerfull gila, tapi kuat nangis

Blog ni sepenuhnya ditulis oleh aku, semuanya karya-karya AGUNG yang aku dapat hasil tolakkan dari otak yang suka merepek-repek. sesiapa yang selalu baca blog aku akan tahu aku orang jenis yang macam mana. kekadang bila teringat satu-satu benda pun boleh buat aku tulis blog ni. Pendek kata, BLOG ni tentang soal kehidupan aku sehari-hari lah.

Impian aku sebagai blogger, aku nak jadi blogger yang ramai follower then ramai readers sebab aku suka orang baca penulisan aku. Aku dulu pernah bercita-cita nak jadi PENULIS, pernah menulis novel tapi tergendala gara-gara LAPTOP hilang. So terpaksa kuburkan niat, lagipun tulis novel perlukan tumpuan, kalau tulis blog satu-satu TOPIK tak perlu berhari-hari pun kan. hihi

okay sesiapa yang nak join segmen ni boleh ke blog Ben Ashaari ni ye.. cepat2 tau sebab tamat 11 September 2014 jam 8 malam! ok baii..

19 comments:

  1. Salam perkenalan Azisadliyatul. Panjang jugak namanya nih. herher :D

    Impian biasa seorang blogger -- nakkan penulisan kita dibaca kan. So, happy blogging ya! Mana tahu, impian nak jadi novelis dapat jadi kenyataan. Amin. ;)

    Salam perkenalan daripada saya -- Alieff.
    http://alieff-artwork.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan alieff.. aah, panjang kan nama saya. Hihi

      Harap2 macam tu ye, doa-doakan ye.. amiinn..

      blogwalking ke blog awak dah! =)

      Delete
  2. Nak follower ramai eh? Kita follow la gitu. Follower #67

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan dari segmen yang sama.

    http://dakeina.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  4. selamat berkenalan..jom singgah rumah ai ye nanti...~ follow anda!

    ReplyDelete
  5. hello salam perkenalan dr segmen yg sama :)
    dah follow sini :*

    http://najlamohayidin.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello najlaa.. salam perkenalan..

      sedang view blog awak dear! =)

      Delete
  6. Hai, Ros singgah sini dari segmen yang sama. done follow #91
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  7. waalaikummusalam.. tenkiu sudi jengah blog sayaa =)

    ReplyDelete
  8. Weeee... DayangDeno datang dan terus folo sini no93..^_^ Jom ke blog DayangDeno? :)

    www.dayangdeno.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. done follow u dear.. dah blogwalking lagi, comel nye blog awakkk.. =)

      Delete
  9. hai ayuu, tenkiu datang blog sayaa.. saya dah singgah blog ayu, cecomel je. hihi.. dah follow dah tauuu =)

    ReplyDelete