Monday, April 16

TERINGIN sangat.. :))

sekali PANDANG dah buat aku JATUH HATI padanya.. dua kali pandang teringin pulak aku MEMEGANGnya.. YA ALLAH, besar betul keinginan aku untuk menyentuh dan membacanya..
AL-QURAN ni yang aku maksudkan sebenarnya, semua Al-Quran yang pernah aku tengok cantik sebenarnya tapi Al-Quran ni lain sikit dan betul2 buat hati aku tertarik.. aku ada Al-Quran aku sendiri (warna cream coklat ) yang selalu aku baca, bukan tidak BERSYUKUR dengan apa yang aku dah ada tapi perasaan TERINGIN pada sesuatu ada pada setiap diri manusia termasuklah aku.. Seriusly, aku betul2 rasa lain bila pandang Al-Quran ni, cantik sangatt.. mungkin sebab warnanya tu membuatkan aku TERTARIK sangat pada Al-Quran ni.. :)

*bukan niat di hati membaca Al-Quran disebabkan keindahan luarannya tapi semua tu datang dari dalam hati sendiri, kan lebih indah bila kita manfaatkan sesuatu yang kita sangat SUKA.. :)

No comments:

Post a Comment