Wednesday, April 25

KELAKAR gilaa lahh!!

korang nak tau tak? satu hari tu aku keluar lah dengan sorang akak OFIS tempat kerja aku tu.. actually kitorang keluar sebab nak pergi PEJABAT POS, tapi alang2 dah keluar tu, PANJANGlah kaki kitorang pergi merata, kebetulan AKAK ofis tu nak cari tudung JANNAH kan, so kitorang keluar masuk SEMUA kedai yang ada dekat TOWN tu, walaupun kedai tak banyak tapi kitorang tetap berusaha nak cari jugak tudung JANNAH tu.. nak dijadikan CERITA, kitorang masuk la satu kedai tu then kena naik bahagian atas kedai coz mana tau kot2 ada TUDUNG jannah yang kitorang cari tu, so kat bahagian atas tu kena tanggalkan kasut tau.. kitorang JENGUK2 kat atas tapi tak ada jugak tudung jannah tu, then turun bawah pakai kasut and pergi kedai lain pulak.. naik je kereta then bergerak kat kedai lain, lepas turun kereta, akak tu pergi la tanya pasal tudung jannah tu, aku FOLLOW je dari belakang, tiba2 dia datang BISIK kat aku, dia cakap 'akak pakai kasut terbalik lah'.. sebab dia rasa dia punya kasut bahagian tepi tu kosong tiba2 then rasa lain macam.. aku tengok kasut tu then rasa macam nak GELAK kuat2 giler, (padahal dah gelak tak berhenti2).. haha.. sampai berair mata aku gelakkan akak tu.. seriusly rasa kelakar SANGAT sebab selama ni aku just nampak BUDAK2 yang umur 2 hingga 4,5 tahun je yang pakai KASUT TERBALIK, tapi hari tu aku nampak orang yang lebih tua dari aku yang pakai kasut TERBALIK, kiri pakai kanan, kanan pakai kiri.. nasib baik lah pakai kasut SARUNG warna hitam, TAKDE lah orang perasan sangat KELAINAN tu.. dan sampai sekarang aku masih tak BERHENTI gelak ngan dia.. :D
 
p/s: lepas ni korang kena hati2 bila pakai kasut tau, check betul2, jangan salah pakai kasut lak!! hehe
# kisah benar dan mendapat keizinan dari tuan empunya diri untuk publish cerita ni =P

No comments:

Post a Comment