Wednesday, April 25

happy BIRTHDAY to me.. :)

Sedar tak sedar dah genap 20 tahun dah umur aku rupanya.. Tiba2 rasa macam tua pulak aih.. hehe.. ALHAMDULILLAH, Allah telah memberikan aku tempat untuk berada di atas muka BUMINYA selama 20 tahun ni.. masih terbuka RUANG untuk aku bernafas dan terus menjalani KEHIDUPAN.. Haa, bila dah time BIRTHDAY ni macam biasalah, aku akan tunggu UCAPAN selamat hari lahir dari orang2 yang paling aku RAPAT dan SAYANG.. hehe.. Benda yang paling IMPORTANT dan takkan boleh LUPA bila ada orang NYANYIKAN lagu SELAMAT HARI LAHIR untuk aku, seriusly sepanjang hidup aku selama yang aku INGAT la kan (yang tak ingat tu belakang cerita la eah) , tak PERNAH ada orang nyanyikan lagu HARI LAHIR untuk aku, kelakar pun ada tapi SWEET, haha.. and the most IMPORTANT thing this year is HARI LAHIR aku adalah WEEKDAY dan memang gempak lah sebab kali pertama bekerja dan experience my BIRTHDAY at ofis.. kelakar pulak bila ramai yang wish BIRTHDAY, malu tau!! :P
 
p/s: kite ada dapat hadiah tau! nanti kite update pasal adiah2 yang kite dapat coz now nak kumpul2 hadiah dulu!!.. hehe (tiba-tiba aku rasa macam kembali ke zaman kanak2 pulak).. =P

No comments:

Post a Comment