Friday, November 11

SYUKUR, semuanya berjalan LANCAR :D

SEMINGGU aku berada di ADMINISTRATION office, seminggu dah cukup bagi aku untuk RASA pahit manis dalam DUNIA pekerjaan yang BAKAL aku lalui..  fuhh, tapi SYUKUR sangat2 semua kerja berjalan LANCAR, seronok sangat BEKERJA dengan diorang. SERIUSLY diorang memang sangat2 BAIK.. banyak benda yang aku tak PERNAH sempat belajar WAKTU kelas dulu tapi aku dapat BELAJAR dengan diorang.. KAKAK2 and ABANG2 ofis yang sangat SPORTING habess.. hehe.. PRAKTIKAL kat tempat ni buat aku dapat belajar mengenali ramai orang, tambah ILMU aku yang serba KEKURANGAN ni, dapat merasa GUNAKAN office tool yang before ni aku tak PERNAH kenal pun..hahaha.. SEMINGGU tak terasa pun sebenarnya, tak RASA pun aku ada kat ofis ni.. rasa MACAM baru semalam jejakkan kaki dalam ofis, tup2 dah habis PRAKTIKAL dah.. rasa macam nak lagi, tapi bila fikirkan praktikal sambil belajar ni yang susah sebenarnya, siang PRAKTIKAL, malam ada kelas pulak.. boleh pengsan dibuatnya..hehe.. BTWAY aku seronok sangat dapat experience seminggu BERPRAKTIKAL kat pejabat PENTADBIRAN.. SPECIAL thanks to all the ADMINISTRATION STAFF yang sangat2 baik :D

nanti KALAU saya ada FREE time, saya pegi LAWAT ofis yea,hehe :D
*markah penilaian PRAKTIKAL sudah dapat, apa lagi tunggu, choau dulu lahh ~ kbai :p

No comments:

Post a Comment