Monday, November 28

selamat TINGGAL semester 3 :(

Alhamdulillah TAMAT sudah pengajian aku semester 3 ni..result tak keluar lagi tapi HOPEFULLY everything is going to be okay lah yea.. actually tujuan aku tulis entri kali ni sebenarnya aku nak say GUDLUCK to all my CLASSMATE sebab bakal menjalani PRAKTIKAL di tempat masing2, tak sangka kan weh, dah setahun setengah dah kita duduk satu kelas kan.. dah MASAK sangat dah dengan perangai kita semua.. AKU MINTAK MAAF banyak2 sepanjang tempoh pengajian kita selama ni, even kita tak JUMPA just for 1 semester tapi aku tetap nak mintak maaf sebab kita tak tahu samada KITA masih SEMPAT jumpa or tak nanti,halalkan segala BISNES yang aku pernah jalankan kat korang tau,haha.. for those yang pernah terasa dengan aku, SERIUSLY aku mintak maaf sangat2 sebab aku tak pernah bermaksud nak wat korang terasa, for those yang PERNAH buat baik dengan aku, aku sangat2 MENGHARGAI korang, n untuk pengetahuan korang, aku tak pernah simpan sedikit pun perasaan MARAH or DENDAM pada sesiapa pun 37orang sebab kita kan FAMILY, the most happiest family in the world :) .. aku HEPI sangat dapat classmate macam korang sebab korang sangat2 lah CHEERFUL and otak GILA2..haha.. happening giler kelas kita and aku takkan lupa sampai bila2 kenangan kita SEMUA.. biarlah orang nampak KEBURUKAN kelas kita tapi aku tetap CAKAP kelas kita yang TERBAIK di kalangan yang TERBAIK..kita semua hebat dalam PELAJARAN dan SUKAN sampai wujudnya GENG kapak sebagai nama rasmi KELAS kita,haha.. btway, hidup GENG KAPAK!! .. :))
 kenangan time MEETING for subjek ADMINISTRATION.. sayang korang sangat2 atas kerjasama yang korang bagi.. tengok tu, PENGERUSI mesyuarat duduk pulak, berlagak betul (mengata diri sendiri..haha :p)
ni CLASSMATE aku yang sangat2 aku sayang.. FOREVER LOVE :D
p/s: jumpa lagi yea kawan2 disemester 5..aku SAYANG korang sangat2. :D

No comments:

Post a Comment