Monday, November 28

KENANGAN ituu :)

PERKARA pertama yang aku buat time aku nampak semua KENANGAN LAMA tu ialah KETAWA, ketawa sekuat2 hati..mane tidaknye aku ketawa, tengah2 aku mengemas BILIK aku ni, aku bukak lah LACI lama yang dah berkurun aku tak pernah JENGUK lansung tu..jeng3, aku jumpa DIARI, BUKU BIODATA plus NOTE BOOK kecik.. FIRST bukak laci tu aku CURIOUS la jugak tengok2 benda2 ni kat dalam laci, bila dah bukak satu2, apa lagi, KETAWA BESAR lah aku.. semua barang2 tu aku punya lah, sejak bila aku hilang ingatan pun tak taulah..haha.. setiap HELAI DIARI, NOTE BOOK and BUKU BIODATA tu aku selak, memang SERIUSLY kelakar giler lah.. ayat2 JIWANG kat NOTE BOOK kecik tu, pastu kata2 peransang untuk EXAM dari BUKU BIODATA yang ditulis kawan2 aku yang tak masuk AKAL lansung..sakit perut aku gelak tak habis2 time tu.. DIARI pulak memang tak payah cakap lah kan, memang aku yang baca ni pun rasa nak PENGSAN, patutlah time SPM aku dapat BAHASA MELAYU A+ , rupa2 nya aku nie suka sangat merapu benda yang entah pape, pasal CINTA lah, LIFE lah, macam2 lagi lahh.. hehe.. tapi kan, bila difikirkan balik, semua kenangan yang tertulis tu sangat MANIS untuk aku buang macam tu je.. bila aku selak HELAI demi HELAI semua tu, aku dapat rasa macam aku balik semula 5,6 tahun lepas.. BAHAGIAnya rasa kalau dapat diundurkan masa kan.. :))
haa, macam baby nilah aku gelak, memang BESAR mulutnya..haha :))

No comments:

Post a Comment