Thursday, November 17

ish, SABAR jelaa..

haa, STUDY week pun sudah bermula, so berperang lah dengan buku2 untuk FINAL pulak.. habis internal PRACTICAL sibuk dengan FINAL pulak dahh,hemm nak taknak kena buat jugak.. so skang paper MACRO dah lepas, susah tu memang takyah cakap la, tapi REDHA jela sebab benda da lepas, jangan selalu TOLEH belakang, betul tak?..hehe.. hum,cakap pasal ostel ni, MATI kutu jugaklah kitorang semua duk sini seminggu sementara nak tunggu second paper nanti.. ramai pulak yang dah balik, JELES nya aku tengok, dah la classmate aku pun ramai yang dah tercangak kat rumah tu..tinggal berapa kerat je kat sini, KEBOSANAN tahap maximum da nie.. tapi bosan tu masih boleh di atasi la, tapi satu BENDA yang buat aku sangat2 marah and geram.. petang aku balik FINAL macro tu, aku tengok baju kesayangan aku kat ampaian HILANG.. aku mula la hangin satu badan..MAHAL tu weh.. dah la aku tension tengok paper EXAM, balik2 bilik tension pulak aku dengan HAMBA ALLAH yang takde otak tu, sedap2 je amik barang orang..dah sah2 la benda tu bukan dia punya..ish geram nyee lah~ takpe2, masih ada kesabaran yang bersisa dalam diri aku ni :))
tak baik tau buat perangai macam ni, nak EXAM ni nanti tak berkat laa..pape pun saya taknak mendoakan yang buruk untuk awak 'sang pencuri' cuma saya mendoakan awak diberikan pengajaran dan dibukakan hati untuk kembali bertaubat serta letakkan kembali barang kepunyaan saya yea.. :D

No comments:

Post a Comment