Wednesday, October 19

BERANGAN macam DULU :D

time KECIK2 dulu teringin sangat nak jadi PENYIASAT, especially bila tengok cerita TOTALLY SPIES (korang tengok tak cerita katun tu weh?).. bab berangan time TENGOK tv memang FAVOURITE aku lahh kan,time tengok cerita princess mesti berangan nak KAWEN dengan PUTERA RAJA je, ntah putera raja mane lah kan yang nak kat aku nihh, entah2 dapat RAJA GOPAL je..hahaha.. time SEKOLAH bila cikgu tanye nak jadi apa, aku jawab nak jadi PAKAR FORENSIK, macam CSI tu lah kan.. kununnye lah nak jadi PAKAR forensik,tapi bila dapat panggilan PERGI MATRIKULASI dulu taknak pergi pulak, PADAHAL aku sebenarnya takut nak belajar SAINS lagi dah la, TOBAT2.. abis SPM dulu, aku siap cakap kat member2 aku TAKNAK sambung belajar SAINS lagi dah, PAYAH oo, mau PECAH otak aku yang mereng ni.. aku ni pulak da la dari SEKOLAH dulu tak penah nak serius, aku tak RETI la nak belajar serius2 ni, TENSEN la.. risau kang kalau aku pergi MATRIKULASI, semua kawan2 aku kat matriks tu tak lulus gara-gara OTAK aku sorang yang sewel ni...hahaha..tapi kan, even aku tak dapat jadi REAL forensic expert, tapi aku dapat jugak jadi PENYIASAT persendirian tak berBAYAR..hehe..eh, jap jangan FIKIR aku ni stalker ORANG eah, nanti dah takde sape nak kawan ngan aku pulak.. aku ni tolong siasat untuk orang2 TERTENTU jelaa.. actually only for my best, best, best  friend jelaa.. tapi takde lah HEBAT sangat, setakat tau sikit2 jela. tapi at least membantu kan.. and the most important thing, dapat la jugak merasa jadi CSI kat malaysia ni haa, dapat BERANGAN sikit pun jadi laa kan dari tak dapat lansung..haha
p/s: bahagia dengan kerjaya yang bakal ditempuhi walaupun bukan FORENSIC EXPERT  ^__^

No comments:

Post a Comment