Friday, October 7

OPEN house rumah OUR DADDY :D

ahha, lamanye tak UPDATE entri terbaru..rasa macam dah nak dekat sebulan kan..tapi aku tak update pun sebab SIBUK sangat kena urus PROGRAM jabatan..huhu.. hum, btway tak lambat lagi kan nak cerita pasal OPEN HOUSE yang berlambak2 tu.. yang aku nak cerita ni actually pasal open house yang OUR DADDY buat sebelum habis syawal ritu.. ahha, our daddy? pelik kan.. our daddy tu sebenarnya PENASIHAT AKADEMIK untuk kelas aku, dialah satu2nya our daddy yang tersangat2 lah SPORTING.. SERIUSly aku cakap dialah yang paling memahami and masuk kepala dengan 37 anak dia(DKS3B) yang gila2 ni..haha.. dah la lawak pulak tu..hehe.. haa, time open house tu kan, our MUMMY (isteri daddy) masakkan untuk kitorang bihun sup then buat salad buah.. pergh, memang sedap giler lahh.. banyak jugak makanan petang tu tapi cam ingat2 lupe jea.hehe..tapi yg takkan lupa is SATE..haha. memang banyak sampai tak larat makan.. hum, petang tu memang penuh lah rumah daddy tu dengan anak2 yang ramai ni, memang tak muat ruang tamu rumah daddy tu. dah macam rumah kitorang dah kitorang buat..haha..eh, taknak citer banyak lah, ni pic2 ALL MY CLASSMATE..happening giler kann :D
 cukup tak 36 orang? sorang jadi photographer :D
yg tepi kanan is OUR DADDY and MUMMY hold her baby :)
 yang bertudung biru ni FUTSAL player wakil kelas aku untuk game petang tu, sekali jalan, datang open house lepas makan pegi LAWAN futsal .. terbaik lah korang sebab dapat JOHAN  :)
 dah habis makan, BERPOSING lah pulakk :D
ni geng2 yang datang lambat umah daddy nie, (actually aku pun sama datang lambat)..hehe :D
p/s : untuk all my classmate, aku sayang korang sangat2.. apa2 pun jadi kat kelas kita, aku harap kita semua bersatu key.. abaikan orang lain sebab kita semua tetap yang terbaik :D

No comments:

Post a Comment