Friday, October 7

mari MENGAJI.. :D

ahha..mari adik2 kita MENGAJI.. hehe.. opps, jangan tukar blog, yeah its still my blog lah.. tak salah, tak salah, yes my blog.. HEHE.. actually TAJUK aku kali ni merujuk kepada satu rancangan TV9 yang selalu sangat disiarkan time PETANG2 tu, yang mari MENGAJI tu.. USTAZ ZAMRI, ingat tak? kalau tak ingat pun sok petang2 bukak TV9 pastu ikut mengaji sama2 tau.. hehe.. hum ,entri ni pasal ustaz zamri yang hensem lagi kacak tu je, baru2 ni USTAZ tu ada datang tempat aku buat ceramah pasal NYAWA..takut pulak bila diceritakan pasal SOAL nyawa manusia nie kan, rasa hiba sangat dengar cerita2 ustaz tu.. kadang2 aku dapat LIHAT depan mata aku sendiri orang2 yang tak menghargai nyawa, NAUZUBILLAH.. entah lah kan, nak bagi pendapat pun susah, apa yang aku harapkan is TO all STUDENT yang datang ceramah malam tu AMBIK iktibar dari apa yang ustaz tu ceritakan oukay.. :D
ni lah USTAZ ZAMRI yang aku cakapkan tu, kebetulan pulak dia datang temuramah orang depan aku.. sempat lagi aku amik gambar..walaweh :D 
tengok.. kusyuk dengar ceramah kawan2 aku nie.. i likee..
aku je dok sibuk jadi photographer :D
p/s: buang yang keruh , ambik yang jernih :) 

No comments:

Post a Comment