Friday, October 7

PROGRAM jabatan..

huh, hampir DUA minggu tau nak uruskan program ni, penat rasenye.. dah MACAM orang gila dah.. tiap2 hari kena fikir 2,3 kali untuk benda yang sama..haha.. jangan cakap aku sewel, waras lagi tau tak.. cume wayar putus  satu je wat SEMENTARA ni.. haa, aktiviti JABATAN ni actually just only for jabatan aku jea. aktiviti ni berlansung hampir dua minggu and berakhir with malam kemuncak which is DINNER. (perkara yg dinanti2kan).. hum, JABATAN aku just ada dua COURSE je, DIB and DSK (tak paham buat2 paham jela ea,hehe).. so dalam meeting kitorang bahagi-bahagikan tugas.. DIB uruskan bahagian SUKAN and DSK (including me oukay) uruskan bahagian KEBUDAYAAN.. so aku taknak banyak cakap, just tgk jela PIC yang ada nie ea..most of this pic is my CLASSMATE, mesti la nak ambik pic classmate aku kan, ambik pic orang len watpe :) hehe
pemain-pemain NETBALL kelas aku : D
ni pun dapat JOHAN jugak oukay..
 nasyid untuk malam kebudayaan.. tempat KETIGA.. 
korang memang terbaik, memang best.. :D
 semangat bermain netball :)
 penyokong-penyokong yang datang dari kelas aku..
sanggup datang and tunggu sampai tengah malam..hehe
 barisan pelakon untuk PENTOMEN..
anak didik aku nie. aku lah pengarah cerita nie..
SERONOK giler..PENTOMEN tempat KEDUA :D
 part of my CLASSMATE :)
 ME with DIWI which is, one of DSKians jugak..sempat posing before contestant and semua datang..
tapi kerusi tu pun nak sesak jugak (lupa nak ubah.haha)
 HAIKAL,yeah budak sem satu.. penyanyi terbaik.. 
ada market budak ni, siap ada request from audience lagi tuu.. :D
 pentomen DIB 3, best jugak dengan trademark nye 'orang taulah, orang saje je'..hehe :)
 sempat posing sementara tunggu keputusan.. suke korang yea kalau depan kamera :D
yaa, dan yang terakhir sekali dan yang paling dinantikan..some of this kumpulan is actually memang penyanyi nasyid..suara memang best sangat, terpegun seketika..
aik, jap2, ada pengurus program lah kat hujung kiri tu, buat ape tu encik FIKRI, nasyid jugak ea..tapi takpe,sedap suara anda and also wif all your frend.. dapat tempat KETIGA.. :D
p/s: haa, rehat sebentar bersama kitkat,hahaha :) and sorry pic agak tak tersusun.. chill oukay :D

No comments:

Post a Comment