Saturday, October 8

URUSETIA dan MC yang SENGET :p

hehe, tengok tajuk tu pun aku dah tau korang nak GELAK kan.. oukay fine, gelak dulu pastu baru baca.. haha.. hum, tengok entri yang baru lepas ni yang CERITA pasal program JABATAN tu.. aku ni sebagai URUSETIA yang terlalu setia, and jugak sebagai MC yang teramat2 lah senget terpaksa mengharungi liku2 ini. cewahh.. hehe.. hum, korang nak tau tak, hari isnin tu aku ada MIDTEST untuk paper MACROECONOMI yang susah tu tapi malam tu tak baca buku pun weh. semuanya sebab gara2 kena SIAPKAN benda untuk HANDLE malam kebudayaan jabatan yang jatuh malam isnin tu jugak lepas habis test.. malam tu memang tido lewat lah.. tapi nasib baik SANGAT2 test esoknya tu aku boleh buat, ALHAMDULILLAH..haa, bercakap pasal urusetia, memang kelam kabut sangat time tu, yelah baru 1st TIME handle program, dulu time skolah urus apa2 pun sikit je, takde la semua benda nak kena handle kan..hehe..tapi SYUKUR sangat2 semuanya berjalan dengan lancar.. and aku dengan tak malunya mengOFFERkan diri untuk menjadi MC malam 1st tu tapi tak sangka pulak kena jadi MC for the next day lg sampai event habis.. haha.. memang terbaekk lah aku jadi MC kan.. merepek jelah keje aku jawabnye.. haha.. aku ni a 'bit' peramah, so macam2 aku cakap, agak2 nye tak larat audience nak dengar cakap aku kan..haha.. tapi takpe, aku memang suka bercakap, tapi s0metimes tu kalau orang yang aku tak kenal, TERDIAM jugak aku..haha.. haa, and the most important thing, aku still menjadi MC yang a bit sewel untuk DINNER jabatan.. entah hape2 lah yang aku cakap kan.. sorry~ haha :D
MC with microphone..hehe.. eh, MC pun kena posing jugakk lahh sementara tunggu audience penuh :D
p/s: mohon ampun dan maaf atas salah silap saya sepanjang saya menjalankan tugas sebagai MC selama TIGA malam berturut untuk malam KEBUDAYAAN and also MC for DINNER.. salam kemaafan :)

No comments:

Post a Comment