Sunday, July 10

i'm BACK !!

yeah, tak terasa pun sebenarnya CUTI DUA bulan nih..tup2 tengok 7 JULY aku dah kena balik SELANGOR balik..alahai sedih nya rasa..yelah,aku kena tinggalkan BILIK KESAYANGAN, kena tinggalkan MAMA and ABAH tp takpe demi perjuangan aku untuk mendapatkan ilmu, aku SANGGUP tinggalka semua tu..YEA,welcome back to CAMPUS LIFE and time to STUDY right..
Dah masuk hari keempat aku ada kat sini, tapi suasana still agak kebosanan sebab almaklumlah kelas pun belum bermula lagi kan..so, AKTIVITI selama ada kat sini just watch movie and planning for something UNIQUE..haha..btway,AZAM sem baru aku kan,aku akan lebih giler dari sem sebelum niey,haha..Yelah kan,orang cakap sometimes STUDY is BORED (actually aku pun cakap camtu jugak), so untuk hilangkan perasaan BORING yg teramat sangat tu,aku kenalah jadi gila2 dan do something different for THIS SEM..haha..HOPEFULLY aku dapat buat yang terbaik untuk sem ni dan dapatkan DIPLOMA dengan segera,hehe..tak SABAR nye nak habis belajar :))

p/s : so kt ENJOY!! hahaha

2 comments:

  1. lebih 'gile2' ? pastikan kenangan belajar ini benar2 penuh bermakna. we will miss this moment :)

    ReplyDelete
  2. yelah,gile2..yes,especially wif all my luvly fren..:)

    ReplyDelete