Wednesday, July 27

CAMPUS life wif THEM..

aku BERSYUKUR sangat ditempatkan di TEMPAT ni, walaupun tempat aku ni agak pedalaman and SUSAH nak keluar tapi aku HAPPY(kott ??)..haha..lagipun kan,tempat aku ni AMAN and TENANG je tau,senang nak BELAJAR, jauh dari hiruk pikuk KOTA RAYA..humm,btaway kelas aku asalnya ada 41 orang but then sorang demi sorang terpaksa TINGGALKAN kelas aku dengan alasan diorang sendiri.. so NOW kelas aku ada 37 orang lah..
aku SERONOK sangat berada dalam KELAS yang ada sekarang..kami semua SATU KEPALA walaupun perangai lain2..TQ sangat2 kat semua lecturer yang faham PERANGAI kami dan tak pernah jemu2 bagi NASIHAT and TUNJUK AJAR kat kami semua..semua dalam kelas aku ada KELEBIHAN masing2 yang aku rase KELAS lain tak ada..kelas aku ramai yang BERBAKAT tau, macam2 bakat yang ada,kalau tak percaya cuba datang sekali duduk dalam kelas aku, GERENTI percaya..hehehe..kami dah macam satu KELUARGA,apa2 jadi pun kami akan sentiasa BERSATU dan MEMBANGUN..

p/s: to our LECTURER thanks sangat2 sebab tahan dengan sikap dan kerenah kami semua :D

1 comment:

  1. pensyarah yg baik akan cuba dekat di hati pelajar. selamat berjaya

    ReplyDelete