Monday, July 18

FENOMENA bas sekarang :(

Baru seminggu balik ke tempat nie, HATI dah mula meronta-ronta nak BALIK ke rumah.. rindu MAMA dgn ABAH, padahal baru je sampai rasenye..hahaha..the JOURNEY begin on FRIDAY and 2 hari aku dapat spent time ngan FAMILY, walaupun agak sekejap, tapi alhamdulillah lah dapat jugak BERADA di rumah...
TIBA lah hari ahad yang dinanti2 untuk balik ke semula ke sini tapi yang buat aku nak TULIS entry ni sebab aku rase sedikit JANGGAL bila menaiki bas yang dipenuhi minah2 INDON dan mamat BANGLA yang betul2 make me ANNOY wif them..yang INDON nye dengan perangai tak senonoh then MEMEKAK tak tentu hala buat macam BAS tu dyorang yang punya,dah tu tak HORMAT pulak orang lain..agak2 lah kan,tengok2 lah jugak ada budak kecik, orang tua, student..de SORANG dak perempuan sebelah aku tengah MEMBACA, dyorang tengok pastu buat tak tahu je..nak je aku jerit suruh DIAM and hormat lah sikit..BAS tu dah cukup penuh dengan penumpang dan BUNYI pun dah ckup KUAT dah.. dah lah naik BAS pun korang duduk kat atas DASHBOARD depan tu pehtu wat aksi KONON seksi tang situ,SABAR jelah..HUH~
walau macam mana pun aku tetap kena naik BAS jugak setiap kali nak BALIK... huhuu :(

No comments:

Post a Comment