Wednesday, July 27

a DAY wif THEM :D

WEEKEND yang tersangat lah best wif some of CLASSMATE coz kitorang dapat KELUAR jalan2 lepas menghadapi STRESS melampau sebab kena siapkan ASSIGNMENT SHORTHAND yang teramat2 lah banyak..bila dah dapat keluar tu, macam2 aktiviti lah yang kitorang buat..rasa macam taknak BALIK pun ada jugak..yelah,bukan senang nak keluar tau..nak KELUAR macam tu pun macam2 DUGAAN kami kena tempoh before sampai DESTINASI tau (kununnye lah)...HEHEHE..pagi nak keluar tu,awal2 pagi dah bangun BERSIAP (sempat lagi cuci baju)..jadual bas sepatutnya datang pukul 9 pagi tapi aku tak tau kenapa pagi tu BAS tak nampak TAYAR pun..tunggu punyer tunggu, akhirnye kami 9orang jalan sendiri ke PINTU UTAMA,kami fikir tunggu bas depan tu lagi senang,kot2 bas tak masuk asrama kan..sampai depan MAIN GATE,aku relax lah kat situ, dah nak dekat SEJAM aku duk melangut (termenung) kat situ, tapi bas tak sampai2 jugak, aku TOLEH belakang je, aku tengok, omakk aii penuh student duk tunggu bas jugak, ramai giler kott, nak dekat 200 orang doe..tunggu lagi lah sebab fikir BAS tu aku dah bayar penuh untuk SATU SEM, tapi bas tak jugak sampai2, semua dah MERUNGUT PANAS, dah tu aku tengok ramai yang dah naik PREBET dah, kitorang pun apa lagi, COL pakcik PREBET jugak lah..MELAYANG DUIT aku RM10, siot punye bas, dah la time aku dah sekerat jalan kuar dari tempat tu baru aku nampak BAS datang,SABARRR jelah..btway, the journey BEGIN, after balik dari town and beli BARANG yang begitu banyak..kami singgah ke PANTAI BNO untuk makan and ambik gambar,so lets take a look on OUR PICTURE keyh..for the beginning. AKU as a PHOTOGRAPHER, so takkan der pic aku lah kan,so tengok lah PIC yang aku ambik sendiri niey..
ahha..pic amik sendiri ni,eksklusif untuk korang tau (selendang ala hana tajiZI yg ditiup angin kuat so kena pegang lah kan) HAHAHA
ni ha FARHANA yang punyer makanan, sedap doe..dia punyer EXCITED jumpe udang BESAR sampai ambik gambar.. :D
ni kawan2 saya yang CHOMELL sangat2.. ni a PART of my CLASSMATE, ada ramai lagi yang nak ikut tapi semua MALAS bangun pagi, so ini jelah yang ada pun.. 

KAMI tak rapat tapi kami satu kelas 37orang dah macam ADIK BERADIK.. kami BANYAK KEPALA tapi ada SATU HATI :D

1 comment: