Thursday, July 21

GEDIX2 time!!

Wahh PERASAN sungguh aku nieyh doee..seronok pulak bila dah kena TEGUR fasal berFESYEN, mula lah nak berFOTOSHOT sesaje kann..hahaha..balik je dari KELAS,da kena TEGUR ngan sorang mamat yang KEBETULAN lalu sebelah aku (actually JUNIOR), dia cakap aku gune fesyen shawl terbaru, aku rasa mamat ni BARU 1st time agaknya tengok orang pakai SHAWL macam aku pakai tuuhh,ke PELIK sangat haa?.. tapi bangga jap sebab aku orang yang 1st bawak fesyen ENTAH PAPE tu kat tempat niey, tapi kat TEMPAT aku ramai je yang pakai macam STAIL aku doee..pape pun ada jugak lah pic mengGEDIX aku ni nak dipaparkan untuk tontonan UMUM .. :D
haha, mengada kannn.. :D

kenapa macam lawak jew pic niey ?.. :D

p/s : to my room neighbourhood, jangan nak dengki sanggat ea time aku nak berGEDIX2 eah :D

1 comment:

  1. jgn risau x dengki pun. mari sy komen 2 picture tersebut. senyuman nampak manis dan sedikit menawan. tapi lebih marveles jika nampakkan gigi sedikit. satu personaliti yg menarik bagis seorang DSK. teruskan usaha.

    ReplyDelete