Tuesday, June 28

Alkisah RM1k SATU malam.. :)

Entry yang paling BEST abad ini..HAHAHA..yelah, korang bayangkan lah eah,boleh habis nak dekat RM1k dalam masa SATU malam je,tu pun shopping dalam masa 2 JAM je tau..tak perlu lah kott aku NYATAKAN jumlah sebenar tapi for sure memang BANYAK sangat..memang time kat CASHIER tu aku tengok dekat tempat mengira tu sampai nak terkeluar bijik mata..HAHAHA..nasib baik lah bukan aku yang BAYAR,kalau tak memang menangis aku kat situ,memang aku balik yang kena KERJA kat situ..btway, THANKS so much to my parents yang sanggup MENGIKUT kehendak anaknye yang MENGADA-NGADA sangat nieyh..TWO thumbs UP for THEM especially for my DAD (sebab dia yang bayar) HEHEHE.. and SORRY jugak sebab terover BELI pulak :p
P/S: pasni aku taubat dah nak belanja macam nieyh,even bukan aku yang bayar tapi aku nak belajar berjimat sebab nanti bila aku berkeluarga takkan aku nak belanja DUIT GAJI aku untuk aku sorang je kan, FAMLY comes FIRST right?.. :)

No comments:

Post a Comment