Tuesday, October 2

JAGA TEAM BUKAN PERKARA MUDAH

Seperti yang korang SEDIA maklum, aku ni buat jugak la online selling kecik kecik, takla hebat macam orang lain. orang lain sampai dapat beli kereta dengan rumah mewah, aku boleh la tahap dapat SURVIVE daripada merangkak tiap bulan. aku takdapat beli aset aset besar, aku mampu buat bayar yuran sikit, buat MELANCONG dengan beli emas je  tiap bulan.

So far bagi aku benda tu dah cukup buatkan aku bahagia, sebab sebelumnya kalau aku nak shopping pun aku FIKIR berjuta kali sebab risau takde duit nak survive bulan bulan kan. tapi ALHAMDULILLAH online seller kecik macam aku ni, if kalau ada anak boleh la buat tampung beli susu pampers tiap bulan. Bersyukur, walaupun sales aku slow tapi aku tetap ada untung. ANAK ANAK dropship dan ejen yang aku ada kebanyakkan sangat sangat bersemangat dalam MEREALISASIKAN impian masing masing.

tapi bukan mudah, semua orang fikir nak jaga team ni PERKARA mudah. ala suap je information, nanti pandai pandai la diorang gerak sendiri. BIG NO sebab jaga team ni lebih susah dari jaga anak sebenarnya. diorang ni kena belai, kena GUIDE dari satu sampai habis sebab aku taknak diorang hilang arah. macam orang yang hilang PETUNJUK macam mana nak bergerak.

walaupun kadang kadang aku sendiri KELAUT dalam sebab datang mood tak elok aku, aku bangga anak team aku takpernah sekali pun putus asa. semua pun ON sentiasa. hope semuanya akan sentiasa bersemangat sampai bila bila.

No comments:

Post a Comment