Wednesday, October 24

AIR TERJUN MISTERI

misteri sangat bunyi nye kan? takde lah, saja buat GIMIK lebih sikit untuk korang baca. hihi. actually air terjun ni kalau korang perjalanan dari TAPAH ke GOPENG guna highway lebuhraya utara-selatan tu, korang boleh nampak air terjun ni waktu siang tauu. Aku sejenis bawak kereta mata MELIAR je tengok sis kiri kanan. so dah 4 tahun berulang ni jugalah mata aku sentiasa MELIRIK kat arah air terjun ni. entah, ADORE sangat sangat wey. macam sesuatu.

yang paling best, sampai ke hari aku ambil gambar ni aku taktahu air terjun ni turun kat mana. so setelah digoogle, rupanya LATA KINJANG. aku pernah pergi sekali tempat ni time study DIPLOMA dulu dengan geng gila-gila. BEST! view dia, air dia. memang awesome sangat.


ni gambar view air terjun tu dari HIGHWAY, gigih wey drive slow sebab nak ambil gambar. dont worry, time aku lalu jalan ni kereta tengah tak banyak sebab dh nak maghrib. kebetulan aku pun sorang2 dari KL ke Ipoh, so ni lah aktiviti aku sepanjang jalan. SNAP jela mana gambar yang aku tengok best.

p/s: nanti kalau korang dari selatan menghala utara, korang tengok lah tauu air terjun ni. rasa macam YA ALLAH, indahnya ciptaanNYA. awesome gilaa..

No comments:

Post a Comment