Friday, August 22

Gegadis gegar Setia City Mall

JUMPA bff! same day pergi daftar belajar degree tu, aku ajak gegadis ni lepak sesama.. rasa macam lama sangat tak jumpa tau.. yang sorang tu duk RUSSIA, setahun sekali je balik ha.. yang dua orang tu duk belajar lagi, masing-masing sibuk sesangat.. padahal aku yang paling sibuk, bila diorang ajak jumpa je den yang tak boleh.. okay, disebabkan dah tahu sapa bff aku kan? taknak cerita banyak, kitorang berjalan puas-puas naik turun dalam SETIA CITY MALL tu, semua kedai nak masuk then semua barang nak beli.. fuhh, rabak poket.. aku tak beli pape ye, handbag je satu.. opss.. haha.. nak tengok movie memang dah tak sempat.. diorang lambat datang, dua jam aku tunggu kat situ.. nasib baik tak kena lepuk sorang-sorang.. haha.. layan GAMBAR ajelaa, sikit aje yang ada.. dah try transfer 5 6 gambar ke PC tadi tapi 2 gambar ni je yang selamat sampai ke PC, jadi cuci mata yang ini ajelaaa.. haha..
 BFF forever! kau hadoo

No comments:

Post a Comment