Friday, June 20

PLEASE BEING GENTLEMAN!

Sejak dua menjak ni kan, aku perasan satu BENDA.. ada silent reader is very good, sebab at least ada orang baca cerita-cerita yang aku tulis.. tapi yang tak berapa nak boleh diterima adalah, ada pengomen RAHSIA yang tak gentleman lansung! why tak gentleman? sebab tak tunjuk nama dan mengata aku sesuka hati.. yes, komen tu tak kisah la tapi masalahnya macam nak cari pasal pun ada.. eh, nak cari pasal kat alam MAYA ni tak payah la.. mari, kita bersemuka nak? saya dah cakap, sesiapa yang tak suka dengan my blog, sila angkat kaki jauh-jauh dari sini, tak faham bahasa melayu eh?.. bukan nak marah, nak NASIHAT je ni.. buat la kerja berfaedah sikit dengan internet yang awak ade tu.. saya cabar awak, kalau awak BERANI dan memang gentleman, tunjuk la kat semua reader yang awak tu sape sebenarnya..
malas nak tulis lebih-lebih takut karang ade yang menangis dengan kata-kata aku ni.. salam perkenalan wahai 'sahabat' alam maya..

No comments:

Post a Comment