Friday, June 20

FINALLY, kena sound!

ingat tak pasal sorang workers yang aku mengata dalam ENTRI yang lepas tu? yang pasal kawen DUA orang tu.. ingat tak? ingat tak?.. haa, minggu lepas dia start pulak MENGGATAL dengan aku wey, dia ingat aku tak tahu perangai dia agaknya.. dia dapat nombor FONE aku dari SUPERVISOR yang kat ofis aku ni, mula-mula just nak tanya pasal kerja tapi last-last menggatal jadinya.. dia duk panggil-panggil aku sayang and manja bagai.. aku SMS dia , aku cakap 'jangan ganggu aku kalau takde urusan berkaitan kerja, kalau nak tanya apa-apa boleh call supervisor or bos aku'.. tapi masalah nya, dia ni macam tak faham bahasa MELAYU, aku siap tulis pakai tulisan besar-besar lagi tapi tak jugak dia faham.. ni yang membuatkan aku bengang tahap GABAN nihh.. pagi-pagi lagi dah call aku 4,5 kali then kalau aku tak angkat call dia akan mesej aku banyak-banyak kali.. haa, ni sudah menaikkan darah aku, dah la aku pas subuh nak rehat-rehat siapkan kerja rumah jap sebelum PERGI kerja, tapi manusia ni pulak duk kacau-kacau aku.. so, untuk penyelesaiannya aku bagitau dekat bos aku terus.. bos aku call dia, terus SOUND direct punyaa.. woot2.. padan muka hang, kacau aku lagi.. kan aku dah bagi warning jangan kacau aku.. bos aku siap cakap lagi nak buang dia KERJA if buat hal lagi, bos aku cakap dia dah banyak buat hal.. selalu kacau PEREMPUAN, dah banyak kali tukar tempat kerja sebab gatal tak sudah tu.. aku tak pernah jumpa orang macam ni tau, menyakitkan hati.. aku dah la tak suka orang kacau aku, kan dah kena sound!.. bos aku cakap, kalau dia kacau aku lagi, bos aku nak HENTAM dia, before ni dia duk kacau MAID indonesia yang tempat kondo dia jadi guard tu.. ish, dah banyak pompuan la dia duk buat onar.. tapi dengan aku SORRY haa, aku bukan perempuan jalanan yang takde pelajaran yang senang-senang kena TIPU hokayy.. sila angkat kaki dan BLAH dari depan bijik mata aku..
sekian, luahan hati aku tentang lelaki gatal tak sedar diri!

No comments:

Post a Comment