Wednesday, June 18

MUSIBAH penghapus dosa kecil

Alhamdulillah, terselamat dalam kecelakaan yang menimpa diri DUA hari yang lalu.. pedih, sakit tapi syukur sebab Allah beri peringatan supaya sentiasa mengingatiNYA.. dua hari terlantar, tak bekerja, masa yang ada digunakan untuk MUHASABAH diri.. syukur dengan nyawa yang dipinjamkan.. waktu sakit adalah waktu yang paling berharga sebab aku dapat menilai orang-orang disekeliling aku.. yang betul-betul PRIHATIN, yang betul-betul PEDULI.. sanggup bantu aku waktu aku memerlukan, dan aku nampak siapa manusia yang hanya nak aku time sihat dan sebaliknya.. harini masuk ofis dengan keadaan masih sakit tapi sekurang-kurangnya kerja tak terBENGKALAI.. =)
p/s : tak dapat update lelebih sebab tak mampu nak duduk lama-lama.. doakan aku cepat sihat..

2 comments:

  1. Jangan pandang keburukan orang pada masa tersebut sahaja tetapi pandanglah kebaikan yang dia pernah lakukan sepanjang dia bersama kamu..

    ReplyDelete