Thursday, March 12

KERJA LUAR!

YEAY, siapa suka kerja luar sila sepp tangan sesama! actually aku dah bosan sangat stay dalam ofis, rasa macam cengkadak yang sedang membatukan diri sendiri.. memang la dalam ofis ada kerja boleh buat, tapi lama-lama duduk pun boleh kematu bontot tau! aku setiap kali bos-bos aku sembang bab client, aku mesti akan masuk campur and mengangkat diri sendiri untuk pergi berjumpa client (sanggup tuh!) haha.. bosan la, tiap-tiap hari mengadap kerja yang sama sampai naik lunyai kepala hotak aku ni.. tak lama lagi boleh gila kot, kahkahkah.. tak lawak ek? okay aku sorang je rasa lawak.. semalam dengan berbekalkan minyak yang BERBAKI lebih kurang satu bar baki dari yang bos aku isikan pagi semalam sebab pergi meeting tu, aku menapak merata.. dia suruh aku pergi tiga tempat je, untuk jumpa client and collect payment, tapi aku menapak 4 5 TEMPAT, siap sempat masuk bank islam bayar yuran pengajian lagi.. means memang banyak tempat la aku menapak kan.. lahanat sangat rasanya, haha.. aku keluar pukul 2 petang, then aku balik ofis pukul 4.40 petang semata-mata nak serahkan payment je.. nampak tak? lama gila gak kan aku keluar merayap merata.. siap makan-makan lagi dalam kereta.. kau hadoo? haha.. next time nak try lagi wey, memang syiok sangat rasanya  haihhh.. ok bai.
okay gambar tak ada kena mengena dengan cerita, sumber : mr.google

No comments:

Post a Comment