Saturday, July 26

KERJA HARI SABTU, SEHARI SEBELUM RAYA

Fuhh, raya lagi sehari je tapi aku duk dekat ofis harini.. semalam ingat dah malas nak mai ofis dah, tapi bos aku pulak suruh datang OFIS harini.. bila fikirkan aku akan cuti raya lama, so aku redhakan diri untuk datang harini ha.. gara-gara nak cuti lama punya pasal, aku sanggup korbankan sehari je ni.. lagipun bulan puasa takpa kalau BUAT kerja extra kan, pahala lebih.. hihi.. tahun ni raya hujung bulan, so banyak la kerja nak kena setel sebelum cuti, payment workers dengan invois bulan ni dah kena keluar dah.. so lepas balik cuti raya nanti dah boleh kutip CEK dah.. haa, senang kerja macam tu.. hihi.. nasib baik la meeting yang dua HARI lepas hari raya tu aku tak payah attend.. kalau tak, memang aku mengamuk la.. orang nak cuti lama-lama ni, diorang nak suruh kerja pulak kan.. harini aku bukak lagu raya KUAT2, biar pengsan orang dalam ofis ni.. hihi.. okay, dikesempatan dan peluang yang ada ni nak ucap awal-awal. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI! maaf zahir dan batin untuk semua readers, salam kosong kosong hokayy.. semoga hari raya tahun ni dapat mengeratkan hubungan sesama kita insha Allah.. =D
nak balik lagi 3 jam, tak sabar!

No comments:

Post a Comment