Thursday, June 7

MELALUI hari-hari yang membosankan sebagai 'SURI RUMAH' tak bertauliah..

praktikal dah habis tiga minggu lepas, now duduk RUMAH jelah without any aktiviti.. dah jadi 'SURI RUMAH' sepenuh masa tau sekarang.. bangun pagi wat kerja rumah sampai ke TENGAHARI then masak tengahari untuk mama dan adik (dah macam berkeluarga pulak sekarang).. hehe.. petang lak berBISNES sampai tak ingat dunia, then malam pulak duduk dalam bilik lepak SORANG2 ataupun melangkah ke homestay untuk setel kerja.. itulah rutin harian aku tiap-tiap hari sekarang.. BOSAN!! tapi nak buat macam mana, nak try pergi kerja mama pulak tak bagi sebab dia suruh jadi pengurus dekat rumah je, tapi tetap bosan jugak.. tapi yang peliknya, KAKI aku ni tak pulak la rajin nak pergi jalan merata-rata.. nak KELUAR dekat2 sini pun sekarang dah jarang sangat tau.. kalau sesiapa yang dapat KELUAR dengan aku tu memang BERTUAH lah sebab since aku dah habis praktikal ni memang boleh kira berapa kali je aku keluar berjalan.. nak keluar pun aku memilih orang jugak, dengan orang yang betul2 aku PERCAYA and betul2 nak KELUAR jelah, kalau tak memang tengok aku terperap je dekat rumah  ni.. Actually bukan taknak keluar berjalan tapi macam takde BENDA yang best nak dibuat.. nak pergi HOLIDAY pun tak boleh jugak sebab sekarang aku sorang je yang cuti, semua famly aku sibuk jugak dengan kerja diorang.. aku duduk dalam rumah jugaklah jawapnye.. =D
 
p/s : sebulan lagi nih dekat RUMAH, nak watpe eah?.. =)

No comments:

Post a Comment