Wednesday, June 6

hadiah BIRTHDAY plus hadiah PERPISAHAN..

masih ingat pada entri LEPAS yang cerita pasal  HAPPY BIRTHDAY TO ME tu tak.. kan aku ada cakap nak UPDATE pasal hadiah2 yang aku da terima, so its time.. hehe.. tapi kan, aku bukan nak cakap pasal hadiah bufday je, nak cakap pasal hadiah majlis PERPISAHAN sekali lah.. yelah, aku abis PRAKTIKAL pun sebulan lepas hari lahir aku, so takde lah lama sangat pun kan.. bukanlah nak RIAK tapi ni FIRST time dalam hidup aku dapat hadiah banyak2, walaupun taklah sampai penuh rumah tapi aku really APPRECIATE all the present coz setiap present tu boleh buat aku sentiasa ingat pada pemberinya kan.. kalau korang nak tau, aku dapat 3 BIRTHDAY present dan 14 hadiah PERPISAHAN, so kesimpulannya 17 hadiah la.. tapi nape tak 20 kan, kalau tak, dah sama dengan UMUR aku dah, hehe.. SETIAP kali aku tengok hadiah2 tu, mesti teringat kat OFIS lah, seyes rindu suasana kelam kelibut dengan banyak kerja kat ofis tu.. tapi apa kan daya, nak melawat ke ofis malu lah pulak.. huhu.. takpe, tutup cite ofis, kita bukak cite pasal HADIAH balik.. tapi nak cite ape ek pasal hadiah ni, cm takde cite pulak.. tapi sory coz aku takde PICTURE hadiah2 aku tu semua, aku dah puas photoshot cantik2 semua hadiah yang aku dapat tu untuk masukkan dalam BLOG ni tapi ada sorang manusia yang cuba menyakitkan HATI aku sebab dia pegi padam semua gambar2 hadiah yang aku da amik tu, kalau nak tangkap pic lagi sekali memang takkan lah, sebab aku dah bukak SEMUA hadiah2 tu.. sakit hati je.. tapi takpe, salah satu hadiah yang aku dapat tu is CHOCOLATE cadboury, layan je dapat makan chocolate tu tau, COOL sikit hati aku neh.. hehe

p/s : hadiah yang paling LATEST, ada orang belanja aku tengok WAYANG, seronok2.... hehehe =D

No comments:

Post a Comment