Monday, June 4

LAMA sudah tak BERBLOGGING..

yuhuu, dah sebulan lebih rupanya aku tak UPDATE lansung entri kat BLOG kesayangan aku ni kan.. DUNIA blog aku ni skang da macam hidup aku, ada turun naiknya, MEANS ada masanya aku sangat FREE untuk update blog sampaikan tak tau nak TULIS apa dan ada masanya aku lansung TAK ADA masa untuk update pasal LIFE aku.. tik tok, tik tok, tengok2 dah sebulan lebih dah tak update blog, tak terasa pun MASA berlalu weh.. hehe.. ACTUALLY since last entri yang aku tulis tu, aku SIBUK sangat dengan PRAKTIKAL and LAPORAN akhir praktikal aku tuh.. tu lah, padan muka aku jugak sebab gatal buat LAPORAN last minit, kelam kelibut jadinya.. LEPAS dah siap LAPORAN kena balik SELANGOR pulak untuk PRESENTATION and hantar laporan lak.. sibuk punya sibuk sampai SEBULAN lah jadinya.. so now cam agak free sikit, walaupun dah jadi HOUSEWIFE sepenuh masa kan, masih try curi2 masa nak tulis BLOG lagi.. hehe

p/s : wait for the next ENTRY yea..

No comments:

Post a Comment