Monday, August 20

UMUR DH NAIK! INGAT SENANG KE JADI SINGLE NI?

minggu ni pergi KENDURI kawin kawan2 sekolah dulu. tahun ni saja dah berapa banyak kenduri kawin dah aku attend. Dan soalan yang keluar dari mulut kawan-kawan masih sama. KAU bila? aku sendiri takde jawapan dengan soalan diorang sebab bagi aku perkahwinan tu satu perkongsian dan komitmen. bukan belum BERSEDIA tetapi takut dengan dunia sekarang. kadang-kadang fikirkan apa yang bakal berlaku rasa TAKUT.

ehh, jap jangan ingat jadi single ni senang. aku kena travel pergi mana-mana pun sorang aje tau. jenis takreti duduk diam ni memang susah. sejenis nak travel merata-rata tapi takde partner. orang lain elok travel overseas dengan suami dan anak, aku chillax je travel sorang-sorang macam TAKDE perasaan kan? mula-mula dulu fikir eh takde hal lah, aku kan taff sangat. bila lamaaa sangat travel sorang, jadi taksado pulak hati ni. yelah kena ambil gambar sendiri woi. haha

Oh tu bukan perkongsian sebenar, isu paling utama sekarang is isu diganggu oleh makhluk perosak. actually since aku single ni kan, terlalu ramai suami orang yang GATAL cuba ambil peluang tapi nasib la aku jenis kuat iman. yelah suami orang ni kalau korang nak tahu, penangan ayat memikat dia lain macam tau. FUHH ayat manis dia kalah gula gais, kau dengar pun boleh cair. belum part dia cerita dalam kain pasal bini dia lagi, yelah nak tambah bini mesti la kena buruk kan bini hat nombor satu ye dak? itu la faktor utama aku takut kawen, sebab bukan nak cakap lelaki ni semua sama, tapi majoritinya lebih kurang je perangai. haha

doa yang baik2 okay gais, semoga aku bertemu prince charming yang kuat iman dan sayang aku dan bakal anak2 kami je.. bukan apa, aku tak suka kongsi kongsi ni even dalam ISLAM tak melarang poligami tapi bukan suami aku . hahaha

No comments:

Post a Comment